Nak Beli Bateri Note 3

High Capacity Samsung Galaxy Note 1 Note 2 Note 3 Note 4 Battery taktau44. Add to wishlist 0 100 ORIGINAL.


Samsung Galaxy Tab A7 10 4 Wifi 32gb Grey Officeworks

Masa nak pilih aku cari yang cerah je la.

Nak beli bateri note 3. Cabel high quality and speed sun global dan battery sun global utk note 4. Aku beli setiap jenis tu sebab murah sangat-sangat. Now aku nak share gambar-gambar yang di snap dari Redmi Note 4 ni dua benda penting bagi aku bila nak beli smartfon adalah bateri dan juga kamera cantik ke idokkk camera nya ni haa.

Rasa tahun ni tahun keluar duit je hahaha. Jadi tak perlu risau. Kedua duanya punya power 10400mAh.

Kalau nak beli beli yang warna hitam Matte Black cun habis. Dikuasakan dengan 5V 2A hanya memerlukan setengah jam untuk mengecas 50 bateri. Aku dah pakai phone Samsung Note 3 hampir lima tahun dari tahun 2015.

Susah tau mahu dapat sambil mukanya macam nak beli phone saya. Ibik August 7 2017 at 1245 PM. Kalau nak cara mudah boleh semak melalui laman web Lazada klik.

Yang ikan bilis mata biru tu tak silap aku. So sound and microphone xley pakai Sebabnye aku change kernal untuk allowkan quick charge mode Mmg laju charge tapi tu la hardware xready nak support quick charge Processor sd dah support quick charge cuma xiaomi tak beli license qualcomm quick charge So quick charge mode kene lock. Show posts by this member only Post 14.

Beg kecil pula perlu untuk bawa duit benda penting. Sebab aku ada 2 extra bateri untuk Samsung Note 3 aku sekarang ini. Ya masih elok dan tak ada sebarang masalah.

Klik untuk beli Xiaomi Redmi Note 4 4100 mAh smartphone. - Ada fungsi fast charging. Kalau boleh 2 tahun hingga 3 tahun tu dah kira cun dah.

Plug pulak ramai cousin anak buah pak cik makcik tok piah mak enon da beratur nak gune dulu. Saya buat keputusan nak beli Realme 3 Pro ni makan masa berminggu juga yelah kita beli smartphone nak pakai lama. Azie March 27 2018 at 619 PM.

Saya semak sikit model SGN3 memang ade kelemahan signal. Lepas tu ikan bilis ni pula ada jenis-jenis juga. Kira handphone ini popular untuk yang suka review dan sukakan dunia gadget.

Tu belum pergi beraya dari pagi ke malam bateri sure habis nanti stuck pulak dlm traffic jem. Jun 21 2017 1148 AM. Ada lagi yg berminat.

And prob terbaru skrg x boleh nak buka lock plak even ada bateri mcm takde lampu screen and tak dpt detect tangan sentuh. Jangan risau kami ada promosi raya nijom tgok harga. Terima kasih cust yg baru cod tadi.

Junior Member 533 posts Joined. Xiaomi Redmi 4X memiliki saiz yang hampir sama dengan iPhone 7 tetapi memiliki kapasiti bateri besar 4100 mAh. Serba Sedikit Tentang Realme 3 Pro.

Masa hang memang x boleh nk power off langsung. Nak tau sebab saya pun nak beli hp melalui online directd. Sponsored Add to wishlist 84 1 ORIGINAL TT Long Last Battery EB595675LU Samsung Galaxy Note 2 N7100 enjoys.

- Camera dan video cantik. Ikutlah anda jenis yang mana. Note 1 rm50 S4 rm70 S3 rm60 Grand 2 rm70 Grand duos rm60 Galaxyalpha rm70 Galaxy mega rm80 Oppo find 7 rm70 Most.

Lama dok fikir nak beli pakej telco atau nak beli secara cash je kalau Lisa beli guna pakej YES YTL harga baru rm999 then upfront payment dalam 720. Gambar kamera nampak natural dan tak fake. Salamsy br beli hp note 3 AP setmasalahnyr line celcom hp sy bile kt semenyih xde langsungdlu mase pkai note 2 ade la jgk line dlm 2 3 barade x alat utk tarik line utk hp note 3.

Terfikir nak beli redmi note 4. Boleh whatsapp sy 0132824614. Dengan menjanjikan 12MP untuk main camera secara jujurnya aku kategorikan camera untuk Ninetology U9Z1 ni sebagai masih bagus dan memuaskan hati.

Dua jenama ni kualiti pic. Walaupun dalam keadaan kurang cahaya ia masih memberikan gambar yang. Realme 3 Pro terdapat dalam 3 warna iaitu Carbon Grey Lightning.

Handphone bateri dah low plug ramai nk gunemasa ni la br nak menyesal kenapa xbeli powerbank kan. Ko punya turn tengah malam nnt. December 5 2011 at 743 PM Anonymous said.

Sebelum ini ada 3 unit bateri. Sangat sesuai untuk dijadikan 2nd phone atau backup phone. Saya suka dengan skrin yang dipaparkan.

Biasanya jika bateri besar ni bila cas akan ambil masa tetapi dengan sistem fast charging quickcharge 20 ia akan menjimatkan masa. Yang dah siap kopek atau nak ikan bilis mata biru atau yang kecil. Bukan sebulan dua pakai.

Unknown 4 Februari 2015 1123 PG. - Ada bateri yang besar dan tahan lama 4500mah. Contoh macam bawah ni ada 3 jenis ikan bilis.

Bila aku nak beli handphone perkara pertama yang aku titik beratkan adalah cameranya. Ppi Mi3 lebih tinggi daripada Note 3. Lagipun ada 3 unit bateri.

Skrin cantik mungkin kerana 441ppi. Takkan aku nak uninstall semua aplikasi dalam phone aku kot so solution yg ada ialah tukar smartphone baru. Sebagaimana aku kata atas tadi lebih besar dari Note 2 dan Note 3.

Tetapi adik ipar kata gambar x cantik. Johor Estimated Arrival 1-3 working days. Boleh filter harga jenama spesifikasi asas dan sebagainya.

Plan nak beli Samsung Note 10 tapi teringin lak nak cuba guna siri Samsung S ni. Pengalaman Beli Smartphone di Lazada lately ni phone aku selalu buat hal memula tu ingatkan masalah bateri tapi lepas tukar bateri pun bateri masih juga cepat habis. Camera pun selalu ad prob mcm x boleh nk detect imej.

Untuk bawah RM200 ataupun bawah RM300 mungkin tidak akan dapat spesifikasi seperti di atas ini. Rasa tahun ni tahun keluar duit je hahaha. Kedah Estimated Arrival 1-3 working days.

Bateri Redmi Note 3 juga besar iaitu 4050 mAh tetapi ia dibina untuk fast charging. Salam Ibik my Redmi Note 3 beli dari Directd selang. Atas sebab outstation yang mencanak canak banyaknya aku kene tangguh beli Samsung Note 4 lagaknya.

Memang sangat cantik skrin dia speaker pun sedap. Elle-amin August 7 2017 at 249 PM. Kapasiti bateri 4100 mAh.

Pada harga yang yang berpatutan sekarang ini pun anda sudah boleh dapat telefon yang bagus dan murah yang memiliki bateri yang tahan lama dengan mempunyai kamera terbaik. Boleh tak dapat screen hphone. Kerap hang kena buka bateri nak fungsi semula.

Bateri besar kamera yang mantap atau processor yang power. Saya suka dengan theme di Mi3. Minta pendapat apa yang aya perlu buat hantar kedai dah dua kali sekali kata screen masalah tukar screen dah habis 100 format dan repair kena 30 lagi kat kedai lainmasalah tak ok juga.

Dengan 13 megapixel untuk camera di belakang dan 5 megapixel camera di hadapan so far gambar dari Redmi Note 4 ni agak cantik warna dia mungkin kekuningan dan warm sedikit tapi kalau korang. Samsung Note 3 ini aku akan gunakan untuk mengarang update blog sebab baterinya lebih tahan lama berbanding Samsung Note 5. Realme 3 Pro ialah salah satu smartphone keluaran Realme subbrand kepada Oppo.

Tapi tak tahu kemana menghilangnya. Penting kalau selalu travel. Note 4 rm80 Note 3 rm80 Note 2 rm70.

Jom claim semakan borang bantuan telefon pintar b40 malaysia. Jun 21 2017 1149 AM. Tetapi jikalau nak dapatkan lingkungan harga.

SGN3 menggunakan bateri berkapasiti 3200mah dan menggunakan satu SIM sahaja. Saya guna samsung galaxy tab2 70 tp problem nya tab saya selalu hang cthmasa tgh dengar lagu hang kena tggu smpi habis bateri charge baru boleh on balik. Cukup kot untuk diri sendiri dan boses.

Berbeza dengan Redmi Note 2 bateri Redmi Note 3. Saya ada beli hp nokia N95 8gb china made tapi lcd screen dah rosakpecah. Hadiah kali ini aku beli Samsung NOTE 9 wow betul tahun ni kan.

Redmi note 3 aku rosak audio chip. Biasalahdi kawasan pelancong memang banyak pencopet especially. Satu hal plak nak menambah kos huhu.

RM 10500-68 RM3400. Klik untuk beli Xiaomi Redmi 4X 4100 mAh battery. Aku tak pasti la sebab sempat google tu je.

Saya terbeli samsung clone note 2 7 dari FB pada asalnya dia kata yg 8 tapi tak pe la sbb seller perempuan tu org melayu apalah sgt nak berkira sesama anak bangsa hari ketiga guna bateri x bleh cas mlm sampai ke pagi tak full bila mesej tanya seller dia cakap lupa nak bagitau kena guna charger yg ori saya pun beli charger yg ori RM149 dah boleh cas balik lepas seminggu sim kad x. Baca ulasan dan tonton video review di Youtube blog dan berkenaan smartphone yang. Tq nak checkout directd ni.

Show posts by this member only Post 15. Saya suka dengan gambar kamera fon Samsung dan iPhone. Antara sebab saya pilih Samsung S20 Plus sebab.


Trade In Samsung My


Amazon Com New Ember Temperature Control Smart Mug 2 10 Oz Black 1 5 Hr Battery Life App Controlled Heated Coffee Mug Impr Mugs Coffee Mugs Ceramic Mug


Samsung Galaxy Tab A7 10 4 Wifi 32gb Grey Officeworks


Battery Original Samsung Galaxy N9005 Note 3 Bateri Samsung Note 3 Original Shopee Malaysia


Galaxy J4 Samsung Support Malaysia


Komentar

Label

5000mah 5720g 6935g a7000 a850 acer adakah advance alam alat alkali alza amaron anda android apabila asid aspire asus atau audio axia back bagaimana bagi bagus bahru baik banyak baru basah basikal bateri bateria battery bekalan belakang beli belting benda bentuk berapa berbentuk bersama bertahan bertukar berubah besar betul between bezza biasa bila bimbit bold boleh bolehkah bolehkaj bolehkan borong bosch brapa buang buat budak built bunyi cable cabut camera capacitor cara century cepat charge charger check china clamp clone cmos contoro d800e dalam damansara dapat data dengan depan dicas digital digunakan dijual din55r dinding dises distance drain elektrik elektrikal elok energizer enjen enjin exora extra free full fungsi fungsinya fz150i galaxy gambar ganti gen2 gerudi gitar gold grand guna habis handphone handset harga hayat helikopter henfon hidup hidupkan hijau hilang hitam honda hpon huawei indicator iphone iriz jaga jangka japan jauh jenama jenis jika jual jumper kabel kadmium kalau kali kanak kancil kapasiti karat kebaikan kecil kecilyg kedai kegunaan kehabisan kekuatan kelisa keluarkan kembang kembung kempiskan kena kenapa kereta kerets kering kerusi kesan kesihatan ketahanan kilang kipas kitar klip kong kota kotak koyoko kristal kuasa kuat kuatkan kunci kurang lagi lain lama lampu laptop laser lazada lebih lenovo letak lifepo4 lite lithium litium lori lukisan macam main mainan maintenance makan malam malaysia mana masa masalah masuk masukkan mavic mediapad melupuskan memakai menaiki menambah menarik mencari mendapatkan menentukan mengecas menghabiskan mengisi menjimatkan mentol menyebabkan merah merkuri mesin mikrofon miliu mitsubishi mmdi mobe model modified modulator motor motosikal moxxom mudah multimeter murah murh myvi n70z nabi near need neffos nikel nikon nissan note nova ns60l ns60ls ns70 ns70l nyah omen original oscilloscope pada pakai paling panas para pasang pasar pavilion pembuangan pemegang pengecas penggunaan penimbang penuh perbezaan perlu permainan perodua persona pesona phone pintar pintu plus positif power powerbank prime proton punca putih rechargeable redmi remote replacement roda rosak rumah saga sains saiz sama sampaibsetahun samsung saya sebagai seharian seksyen selepas semula signal simbol size skru smarthphone smartphone sony spesifikasi sport standard start statistik suara suluh swatch switch tahan tahu tangan tanpa tapi telefon telepon telur tempat tempoh tenaga tengok terbaik terlalu terminal tersekat tiba tiba2 tidak tidqk timbul tinggi tips tiruan torchlight trace tukar tutup untuk viva vivo voltage waja walaupun wallpaper warna warranty wave wholesale wira xtrail yang yokohama zaman zd551kl zenfone
Tampilkan selengkapnya

Postingan Populer

Kenapa Kepala Bateri Panas Ketika Menghidupkan Enjin Dises

Bateri Proton Waja

Harga Bateri Motor